Zavrieť

Členovia ADMA

B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Ako zvýšiť počet návštev vášho webu o takmer 200 %

Zaraguza pripravila pre svojho dlhoročného klienta Fun rádio nastavenie novej online stratégie pre web Funradio.sk, ktoré viedlo k rekordným výsledkom.

 

 

Agentúra

ZARAGUZA

Klient

Fun rádio

Zadanie

Vytvorte web, ktorý budú ľudia zdieľať. Cieľom zadania bolo vytvoriť online stratégiu pre web Funradio.sk. Tá by mala napomôcť k zvýšeniu príjmov z predaja online reklamy, posilneniu počtu návštev na stránke a skvalitneniu interaktivity užívateľa s webovým prostredím.

Insight

Pri návrhoch agentúra využila svetový trend social webov, ktoré sú nielen vysoko navštevované, ale takisto zdieľané na sociálnych sieťach, čím sa počet návštevníkov stránky opäť znásobuje.

Riešenie

Riešením bol posun z webu rádia na web so zaujímavým obsahom. V novej filozofii sa web venuje do väčšej miery lifestylovým témam a je písaný zábavným a pútavým štýlom. Redizajn sa okrem zefektívnenia využitého priestoru, úpravy štruktúry a navigácie na stránke sústreďoval aj na konzumáciu vizuálneho obsahu. Ďalším dôležitým faktorom komunikácie bolo, aby Fun rádio nemalo fanúšikov aktívnych len na sociálnych sieťach, ale aj priamo na svojom webe. Agentúra preto prepojila Fun rádio s online komunitou ľudí, ktorí sa radi bavia.

Výsledky

Počas úvodného mesiaca web zaznamenal nárast 192 % unikátnych užívateľov, pričom počet návštev z Facebooku sa za mesiac zvýšil až o 336 % (zdroj: Google Analytics). Vďaka tomu stránka Fun rádia potvrdila svoju pozíciu najnavštevovanejšieho rádiového webu a dramaticky zvýšila svoj náskok pred konkurenciou.

Dôkazom dlhotrvajúcich prínosov zmien sú aj čísla návštevnosti za november, keď web dosiahol viac ako 753-tisíc reálnych užívateľov, pričom denný peak zo 17. novembra dosiahol takmer 108-tisíc reálnych užívateľov (zdroj: AIMmonitor – IAB Slovakia, Gemius & Mediaresearch). Implementácia online stratégie navyše skvelo zafungovala aj pri podpore hlavnej ATL kampane „Ži ako Fun rádio“.

Read previous post:
Trendy môžete udávať, môžete ich nasledovať alebo nad nimi môžete len slintať na youtube.

Aj reklama podlieha trendom. Ak chcete byť videní, zabudnite na 90. roky a hľadajte výnimočné idei, ktoré neupadnú na druhý deň do zabudnutia.

Close