Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Report z InternetRULEZZ 2014

Minulú stredu sme sa v hoteli GateOne v Bratislave zúčastnili konferencie InternetRulezz 2014. Vychutnali sme si prednášky a super catering. Ak ste neboli s nami, čítajte ďalej.


Otvorenie prebehlo podľa plánu chutnými raňajkami a o deviatej sa už išlo do zasadačky. Prvý blok bol venovaný sociálnym mediám. 

Jozef Šlerka má pocit, že Facebook je ako Goliáš a Dávidom v podobe ostatných sociálnych sietí sa nedarí ho poraziť. Riešili sme používateľov Instagramu. Z výskumov vyplýva, že sú neskutočne aktívni – evidujeme priemerne 48 fotiek na osobu a že táto aktivita je približne trikrát väčšia ako na Twitteri. Jozef tiež predstavil nový FB nástroj – Audience insights. V ňom môžeme zistiť o lajkeroch našej stránky takmer všetko:

 

 

Juraj Kadlec je vedúci oddelenia Digital & Social Media v Ascalone. Hovoril o virálnom kľúči, ktorý zabezpečuje interakciu lajkerov na Facebooku. „Neexistuje niečo ako zlá téma, iba zlý status“, čím Juraj myslel precízny výber jazyka. Ku každej cieľovej skupine sa hodí iný jazyk a ak sa jej má páčiť, musí mu rozumieť. Druhá zásada je niečo za niečo: „Odmeňte ľudí obsahom, o ktorý majú záujem, a oni sa vďačne odmenia interakciou.“

 

Po krátkej kávovej pauze sme riešili výkonnosť reklamy na internete, lebo sa dá ľahko a presne zmerať.

Lead Media Slovensko v zastúpení Štefana Polgáriho nám odovzdali posolstvo o affiliate programoch. Fungujú tak, že na svoj webový priestor umiestnite nejakú aktivitu inej firmy – vyplnenie formulára, registráciu alebo priamy predaj. Inzerent si na konci dohodnutého obdobia spočíta reálny výsledok affiliate kampane a zaplatí dohodnutú čiastku. Takáto reklama je férová, pretože sa ráta len ozajstná výkonnosť a nie je tu možnosť podvodu. Čísla nepustia.

Spomínaný obed  bol naozaj skvelý. Len sa po ňom ťažko kráčalo hore do konferenčnej miestnosti. Nasledovala téma display a inšpirácie.

Martin Kysela z JOJ-ky prezentoval dva veľké projekty, ktoré spájajú televíziu a online svet. Počas vysielania X Faktoru sa na obrazovkách objavovali otázky napríklad z momentálneho diania. Diváci mohli odpovedať cez aplikáciu v mobile alebo na stránke televízie a súťažiť o ceny. Projekt priniesol 7 miliónov návštev na jojkársky web. Dnes na podobnom princípe beží aplikácia TeleRolo. Držíme palce, aby bola rovnako úspešná!

Naďa Palušková zastupujúca Tatra Banku predstavila kampaň RytmusPhone. Vďaka šikovnému modelu chatovania s Rytmusom sa potenciálni klienti zdržali v aplikácii v priemere až desať minút. Michal Pastier zo Zaraguzy vysvetlil hejterom, že banka nestratila starých klientov, zato získala tisícky nových. Dokonca aj Rytmus mal z kampane dobrý pocit, pretože ho pozicionovala ako učiteľa tínedžerov.

Ak ste nemohli prísť tento rok, hlavy hore – budúci rok bude InternetRulezz ešte lepšia!

Read previous post:
Prvý rebríček online reputácie slovenských firiem

Tesne pred tohtoročným Mikulášom agentúra VISIBILITY uverejnila na svojej stránke reputation.sk rebríček reputácie slovenských firiem nazývaný Index online reputácie.

Close