Zavrieť

Členovia ADMA

B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Prvý rebríček online reputácie slovenských firiem

Tesne pred tohtoročným Mikulášom agentúra VISIBILITY uverejnila na svojej stránke reputation.sk rebríček reputácie slovenských firiem nazývaný Index online reputácie. 

 

Nájdete v ňom hodnotenie dobrého mena na internete a záujem online publika o 108 slovenských firiem z deviatich rôznych oblastí. Index bude VISIBILITY aktualizovať každého pol roka.

Index v sebe zahŕňa štyri faktory, ktoré vypovedajú o online reputácii. Medzi tieto faktory patria sentiment prvých desiatich výsledkov vo vyhľadávaní na Google.sk hodnotený podľa stanovenej metodológie, veľkosť publika na sociálnych sieťach, počet zmienok o firme na veľkých slovenských portáloch SME.sk, Aktuality.sk, Pravda.sk a indexovaných stránok na Google.sk. Vďaka výsledkom sa firmy, ktoré boli zaradené do hodnotenia, môžu dozvedieť, či ich publikum hodnotí pozitívne, alebo by mali na svojej reputácii a obľúbenosti popracovať.

Hodnotené boli banky, komerčné poisťovne, zdravotné poisťovne, telekomunikačné služby, leasingové spoločnosti, online obchody, politické strany, vysoké školy a cestovné kancelárie. Zoznamy firiem boli čerpané z viacerých zdrojov, medzi ktorými bol napríklad portál Poistovne.sk či Banky.sk. Pri ostatných sa vychádzalo z analýz z roku 2010 a 2013.

,,Sledovanie online reputácie by malo byť pre každú firmu dôležitou súčasťou marketingu. Online monitoringom sa môžu firmy dozvedieť veľa o tom, čo si o nich myslia ich klienti, partneri či zamestnanci. Odhalením zlej reputácie v pravý čas sa dá zabrániť rôznym stratám, ktoré zo zlej reputácie vyplývajú.” hovorí Juraj Sasko, konateľ VISIBILITY.

Read previous post:
Čím rok 2014 potešil online marketérov?

Online svet máme radi preto, že je v ňom stále niečo nové. Vychytávky tohto roka pomohli pri práci mnohým marketérom. Vybral som moje najobľúbenejšie.

Close