Zavrieť

Členovia ADMA

B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Úspešne na mladých = Online + Offline + Interaktívne Atrakcie

Zaraguza pripravila explodujúcu komunikácia novinky Ice&Fire na českom alkoholovom trhu .

Jan Becher, Karlovarská Becherovka uviedla na trh novinku Ice&Fire s claimom “Jsem živel”. Nápoj je výnimočný tým, že pri ňom cítite ľadovú a pálivú chuť v jednom. Produkt z high energy segmentu je určený pre mladú cieľovú skupinu.

Aby komunikácia pri launchy zaujala, Zaraguza zvolila cestu interaktívnych atrakcií, ktoré by komunikovali mantru značky Ice&Fire – živelnosť.  

V úvodnej fázy spoločne s produčnou agentúrou M-Ocean pripravili interaktívny billboard, ktorý bol umiestnený v centre Prahy. Ľudia ho mohli naživo ovládať cez web iceandfire.cz a mobil. Stačilo dať Like či poslať Tweet s #iceandfirecz a billboard začal explodovať a chrliť ľadovú hmlu. Bol online aj offline atrakciou zároveň. Vďaka umiestneniu na pražskej Náplavke vydeli nepriehľadnuteľné výbuchy z brandovaného billboardu tisícky okoloidúcich.

V druhej fázy kampane na webe prebiehala online relácia Test Osobností, v ktorej vystupovala modelka a moderátorka Agáta Prachařová, dj Michael Burian, majster sveta vo freestyle motokrose Libor Podmol, moderátor a komik Nasty a barman Jarda Janoušek. V piatich dieloch živej show mali ľudia možnosť naživo hlasovať, či na osobnosti vyšľahne ľadová hmla o teplote  -75 °C alebo oheň o teplote 600°C. Čim viac hlasov ľudia v živom hlasovaní poslali, tým boli explózie živlov silnejšie.

Fanúšikovia počas live streamingu mohli tiež jednoducho komunikovať so svojimi obľúbenými osobnosťami cez sociálne siete a prostredníctvom moderátora. Počas 5 dielov relácia strávili ľudia sledovaním dokopy bezmála 112 dní.  Relácia vzbudila obrovský záujem médií a len špeciál Kazmovej One Man Show na portály Stream.cz vzhliadlo takmer 140 000 ľudí za prvé dva dni.

 

Záverom kampane bola Ice&Fire zóna na festivale Mighty Sounds v Tábore. Návštevníci festivalu si mohli naživo vyskúšať hru na ohnivej gitare, tanec v ľadovej hmle či odpaľovanie ohnivého billboardu a mnoho ďalších. Koncept fungoval skvelo vďaka čomu bol na festivale, ktorý navštívli 15 tisic ľudí nepriehľadnuteľný.

 

Read previous post:
Pekelné rozprávky pre Kofolu

Vianočné pozdravy priamo od Lucifera. Ak ste chceli svoju lásku alebo kamaráta počas Vianoc potešiť originálnou rozprávkou o vás dvoch,...

Close