Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Konferencia DAILY WEB 2014

Čo vás čaká na tomto ročníku Daily Web? ADMA je odborným garantom a prináša  panelovú diskusiu na tému Výkonnosť webu.

Budú sa rozoberať témy:  

  • User experience ako hlavný faktor pri efektivite a výkonnosti webu
  • Optimalizácia konverzných pomerov
  • Lead generation
  • Explainer video ako spôsob zvyšovania výkonnosti webu

A diskutovať budú Pavol Kubán (SCR, ADMA), Tomáš Vatrt (Adbee digital) a Peter Haňo (Core4). Tiež sa môžete tešiť na prednášku Radovana Andreja Greža s trefným názvom “Keď logo nie je vľavo hore” a iné moderné, inovatívne a funkčné nápady na dizajn firemného webu. A o typografii porozpráva Žltý aka Martin Jenča (Milk Studio). Trendy vo webdizajne na rok 2015 predstaví Tobias Gebauer. Blok bude moderovať Martin Volek (Volis International).

 

Druhý blok prednášok je veľmi bohatý a bude sa konať až v 3 sálach.

V prvej sále sa bude rozoberať Bezpečnosť webových aplikácií a prednášať budú:

  • Michal Špaček (Slevomat.cz) – Bezpečnejšie a výkonnejšie weby a aplikácie
  • Ján Muráň (Yegon, Webglobe) – Problémy, ktoré spôsobujú nedostestované/nedovyvíjané weby
  • Peter Roth (Anasoft APR) – Ako ochrániť váš web pred útokmi hackerov?
  • Pavol Lupták (Nethemba) - Útoky na webové aplikácie v praxi alebo ako vyzerá reálny útok na webové aplikácie
  • Juraj Bednár (Digmia) – Prečo je bezpečnosť na webe dôležitá?
  • Tomáš Zatko (Citadelo) – Nehacknuteľný web je technickejší

Blok moderuje Stanislav Lacko (SnazzyBee).

 

V druhej sále sa bude diskutovať o Praktickom marketingu webu, kde sa predstaví:

  • Liz Rutgersson (Periscopix) – Predpovede o Real-Time Bidding v roku 2015
  • Jan Řezáč – Výberové konanie pre weby nie je vždy ten najlepší nápad
  • Peter Dendis (Tarantula.sk) - ROI – nie všetky náklady a príjmy sú na prvý pohľad vidieť

Moderuje Martin Volek.

 

Prednášky v tretej sále sú venované E-commerce a CRM. 

  • Tomáš Berger (Imper.cz) – Ako získať a pracovať s B2B dátami?
  • Ivo Vrána (Marco) – Najnovšie trendy v online B2B marketingu
  • Pavol Cvik (Advokát Pavol Cvik) – Využívanie dát alebo krádež súkromia
  • Milan Steskal (Mentegram) – Ako na webstránku pre startup
  • Juraj Frank (Volis International) – Účinný remarketing krok za krokom
  • Michal Blažej (Lighting Beetle) – Ako sledovať zákazníka na webe a čo tým môžete získať

 

Konferencia sa koná 19. novembra 2014 v Hoteli Saffron v Bratislave. Registrácia stojí 210 eur a pre online stream 159 eur. Prihlásiť sa môžete tu

Viac info nájdete na www.informslovakia.sk alebo na facebookovej stránke In Form Slovakia

 

Read previous post:
Byť etickým je normálne. Aj na internete…

ADMA ako partner konferencie RPR o etickom správaní na internete.

Close