Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Andrej Csino

Andrej Csino absolvoval Filozofickú fakultu Univerzity Komenského v odbore Marketingová komunikácia. V reklame pracuje viac ako 10 rokov. Začiatky absolvoval ako copywriter v agentúrach Mark/BBDO, Grade /TBWA, ešte počas vysokej školy sa stal spoluautorom jediného oceneného študentského projektu Doctors.

Neskôr pracoval 3 roky ako kreatívny riaditeľ agentúry Lazar/Klostermann, ktorú aj rebrandoval a takmer  4 roky ako Creative teamleader v agentúre MUW Saatchi&Saatchi. Od roku 2010 pôsobí ako kreatívny riaditeľ najväčšej slovenskej online agentúry Core4, ktorú tiež po svojom nástupe rebrandoval.

Andrej Csino pravidelne prednáša na Katedre marketingovej komunikácie FFUK, a na odborných konferenciách na témy marketingovej komunikácie, kde bol viackrát vyhlásený za najlepšieho prednášajúceho.

Na svojich odborných prednáškach sa špeciálne zameriava na búranie zaužívaných hraníc medzi online a offline komunikáciou. V priebehu rokov Andrej získal viaceré reklamné ocenenia na Zlatom klinci, New York festivale, Piaf festivale a Golden Hammer.

Andrej Csino

CORE4

Témy
Sociálne médiá / Nové médiá / Cross media / Strategické koncepty

Read previous post:
Natália Vargová

Natália vyštudovala marketingovú komunikáciu. Pracuje v Core4 ako Client service director, vedie team account managerov, projektových managerov a webových analytikov a UX dizajnérov.

Close