Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Marketing that Sells! 2014

Konferencia o tom, ako robiť taký marketing, ktorý zvýši obchodné výsledky spoločnosti.

 

 Marketing that Sells 2014

Do diárikov si šikovne zaznačte dátum 24. september, kedy sa bude konať už ďalší ročník konferencie Marketing that Sells!, ktorý odborne garantuje ADMA. Na svoje si tu prídu marketingoví a obchodní riaditelia, špecialisti marketingu a predaja, event manažéri, brand a PR manažéri. 

 

 

PROGRAM:

Predaj ako služba zákazníkovi – Stanislav Cintavý, výkonný riaditeľ BEPON, SK
Ako si vyrábame ďalších dobrých zákazníkov cez online kanály - Lea Farská Striežencová, marketing director ALFA BIO, SK
Mobilné apikácie v kamennej prevádzke - Janka Kravjarová, digital communication specialist Pivovary Topvar, SK
Budovanie brandu online obchodu – Martin Zachar, majiteľ www.svettopanok.sk, SK
Komplet zmena stratégie komunikácie – Miroslava Krausová, marketingová riaditeľka OZETA SK
Ako spraviť event-festival ziskový a čo to prinesie sponzorom a partnerom – Libor Pavlata, vydavateľ, festival producent Libor Pavlata, CZ
Kupónový marketing ako významný zdroj získavania nových zákazníkov – Henrich Lauko, managing director BALIK PLUS, CZ, GeoMarketing, SK

PANELOVÉ DISKUSIE:

1. Personalizovaný marketing naprieč rôznymi kanálmi v online – 4 case studies
Case study 1: Máte len jedného šéfa “zákazníka” / Peter Andráš, digita.sk
Case study 2: 58 000 banerov podľa gusta každého užívateľa / Vlado Cintula, RIESENIA.com
Case study 3: Ako zladiť SEO, content marketing a komunikáciu na soc. sieťach cez Person / Marek Šulík, Visibility
Case study 4: Ako udržať pozornosť tínedžera na 10 min a otvoriť tisícky nových účtov /  Alexander Móži, Zaraguza Digital

2. Lojalita zákazníkov
Téma 1: Vzájomný vzťah medzi značkou a vernosťou zákazníka 
Téma 2: Vernostné karty, programy, atď. 

Mário Slivka, Lyoness Slovakia;
Radoslav Švec, Slovnaft;
Emil Huraj, Nay;
Radovan Jurkovič, Broker Service Group;
Katarína Balog, Midio (Marionnaud)

MODERUJE:
Simona Mištíková, managing director DIVINO, SK

PRIHLÁŠKA:
Registrácia na konferenciu (alebo online prenosu) je možná prostredníctvom formulára na stránke organizátora In Form Slovakia. 

MIESTO A ČAS:
Hotel Saffron, Bratislava
24. september 2014, 9:00 hod.

Archív, podrobný program, účastníkov, prihlášku a aktuálne informácie nájdete na www.informslovakia.sk
Aktuality a program nájdete aj na facebookovom evente Marketing that Sells! 2014

 

Read previous post:
Google Analytics pre iOS

Používatelia iPhonov sa minulý mesiac konečne dočkali aplikácie Google Analytics. Ako na nás zapôsobila?

Close