Zavrieť

Členovia ADMA

B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Cieľte, čo to dá

Aj keď máte obmedzený rozpočet, robte široko-spektrálnu kampaň s čo najpodrobnejším zacielením. Paravan Interactive pripravili zaujímavú online kampaň pre sieť multiplexov Cinema City.

 

 

ZADANIE

Agentúra gooseberry nás oslovila, aby sme pre ich klienta, spoločnosť Cinema City, navrhli kampaň, ktorá čo najefektívnejšie a s obmedzeným rozpočtom osloví a nájde ľudí, ktorí chodia do kina v Bratislave. Týmto luďom sme mali odkomunikovať benefity online nákupu vstupeniek do ich multiplexov.

 

INSIGHT

Ľudia si veľmi často kupujú lístky do kina priamo na mieste, prípadne si ich rezervujú cez internet a vyzdvihnú si ich osobne pred predstavením. Neuvedomujú si pritom, že keď prídu tesne pred filmom, tak môže byť v kine rad na lístky, na základe čoho im prepadne rezervácia na ich vysnívané miesta a tiež si nestihnú kúpiť občerstvenie.

 

RIEŠENIE

Čo najpresnejšie zacieliť reklamu na ľudí, ktorí chodia do kina v rámci Bratislavy.

Kampaň sme umiestnili na šesť médií:

  1. Facebook – reklamu sme zobrazovali luďom, ktorí sú v Bratislave a zaujímajú sa o kultúru, najmä o filmy.
  2. Google Display Network – bannerová reklama sa zobrazovala užívateľom, ktorí uviedli ako záujem filmy + sa zobrazovala na stránkach o filmoch. Reklama bola cielená aj kontextovo na stránky kde boli uvedené názvy bratislavských kín.
  3. AdMob – reklama na mobilných verziách webstránok a v aplikáciách o zábave a filmoch. Bannery boli cielené na záujem užívateľa a typ webstránky.
  4. Google vyhľadávanie – textové odkazy sa zobrazovali pri zadaní názvu kina (bratislavského), pri zadaní názvu filmu, ktorý bol aktuálne v kinách. 
  5. YouTube – video spot v dĺžke 1:30 sme zobrazovali pred filmovými trailermi.
  6. Telkáč.sk – na tejto stránke s televíznym programom sme odchytávali ľudí, ktorí pozerali, čo dávajú televízne stanice a tak sme im chceli zobraziť alternatívu v podobe návštevy kina.

 

VÝSLEDKY ZA 6 TÝŽDŇOV

  • Počet zobrazení reklamy viac ako 10 miliónov
  • Počet kliknutí na reklamné formáty cez 35 tisíc
  • Priemerné CTR pri textových kampaniach vo vyhľadávaní 15,42% 
  • Video spot na YouTube sa spustil cez 62 tisíc krát
  • Na Telkáč.sk mala kampaň CTR 0,55%, čo je z pohľadu toho, že tam bol tento formát umiestnený exkluzívne veľmi dobré číslo

 

 

(článok bol pôvodne uverejnený v printových Stratégiách.)

Read previous post:
Začíname s Google Analytics

Google Analytics je zaujímavý nástroj, s množstvom rozmanitých funkcií na webovú analytiku, my si dnes len stručne opíšeme ako fungujú tie najpodstatnejšie.

Close