Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

TREND Marketing Summit 2014

Dve konferencie v jeden deň pre riaditeľov marketingových úsekov, komunikačných manažérov a zvlášť online špecialistov. ADMA opäť nemôže chýbať!

Trend Marketing Summit 2014 je tentokrát rozdelený na dve samostatné konferencie – Strategy a Internet. Na Strategy konferencii bude program zameraný na marketingové stratégie a reklamnú komunikáciu, naopak pri konferencii Internet bude program zameraný viac na digitálnu komunikáciu a najnovšie trendy. Konferencia sa bude konať 12.6. 2014 v priestoroch HOTEL NH GATE ONE v Bratislave.

ADMA bude mať na konferencii blok prednášok na tému Najnovšie kreatívne, výkonnostné a technologické trendy v online a digitálnej komunikácii. Každý z trendov predstaví iný speaker z jednej členskej agentúry: Andrej Csino (Core4) sa povenuje kreativite, Pavol Kubán (SCR Interactive) výkonnosti a Martin Woska (TRIAD Advertising) porozpráva o technológiách.  

Čo bude obsahom konferencii?

 

1. Strategy Hall

Ako na youngsterov?
Milión mladých Slovákov si každý deň vytvára vzťah k najrôznejším značkám. Čo ich vystihuje? Aké médiá sledujú? Aký je ich digitálny svet? Dozviete sa z výsledkov prieskumu TNS.

Content marketing
Spotrebiteľov v médiách zaujíma obsah, nie reklama. Ako si nájsť cestu k zákazníkom cez content marketing? Dozviete sa v úvode do témy a na názorných ukážkach.

Retail si vás zaviaže
Zľavy, body či zberateľské akcie? Ako si viažu zákazníkov najväčší prevádzkovatelia vernostných programov?

Keď je zákazníkom biznis
Vďaka digitálnym kanálom dokáže byť B2B komunikácia cielenejšia ako kedykoľvek predtým. Ako?

Kampaň roka 2014
Druhý ročník súťaže TREND Kampaň roka. Ktorá kampaň zvíťazí spomedzi Kampaní mesiaca, o ktorých rozhoduje odborná porota a verejnosť?

2. Internet Hall

Tutový banner
Displejová reklama stále patrí k najrozšírenejším online formátom. Aké kritériá musí spĺňať, aby bola efektívna? Prezradí prieskum IAB.

Peckový web
Pekný web ešte neznamená úspešný web, kľúčová je použiteľnosť. Ako zabezpečiť, aby sa návštevníci nestratili? Testovaním usability. So skúsenosťami sa podelí UI42.

Best of the best
Aké boli najlepšie digitálne kampane na Slovensku za uplynulý rok? Tentoraz sa pochvália so svojimi prípadovkami SCR Interactive, Triad Advertising a ďalší.  

Podrobný program konferencie je možné nájsť na konferencie.etrend.sk. Na tej istej stránke sa zároveň môžete aj registrovať.

Read previous post:
EM3 – Ešte Mobilnejší Mobilný Marketing

Prinášame tri trendy, ktoré pohnú budúcnosťou.

Close