Zavrieť

Členovia ADMA

B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Kde nestačí špecialista, nastupuje automatizácia

 

Zadanie

Agentúra Kremsa Digital, Inc.  (www.bykd.com) prizvala Riešenia.com k správe kampaní pre Wizard Entertainment, ktorý je usporiadateľom série prestížnych eventov Comic Con v USA. Cieľom kampaní bolo predať čo najviac vstupeniek na eventy a súčasne dosiahnuť stanovenú návratnosť.

Insight

Na každom z Comic Conov vystupuje množstvo známych celebrít zo sveta filmu a komixov ako oficiálni VIP hostia. Dôležité preto bolo, efektívne osloviť čo najväčší počet fanúšikov celebrít, ale aj fanúšikov filmov a komixov, na ktorých sa podieľali.

Riešenie

Vytvoriť a efektívne spravovať kampane na tisíce konkrétnych mien hercov, režisérov, umelcov a filmov, by bolo fyzicky takmer nemožné. Preto sme navrhli automatizovanú kampaň napojenú na Google AdWords API (konkrétne sme použili náš nástroj AdBOOST.sk).

Fanúšikovia konvertujú najľahšie – stačí sa zobraziť

Ak potenciálny zákazník vyhľadal v Google meno ľubovoľného hosťa, alebo film či komix, na ktorom sa daný hosť podieľal, zobrazili sme mu na mieru prispôsobený reklamný odkaz (ak vyhľadával na portáli Youtube, zobrazili sme mu tématický banner).

Remarketing cez API – vo VEĽKOM.

Na možnosť stretnúť sa s idolom vo svojom meste sme apelovali aj cez hromadné automatizované remarketingové kampane. Pre každú celebritu sa automaticky vytvorila nová bannerová remarketingová kampaň cielená výlučne na jej fanúšikov (spolu sa vygenerovalo cez 14.400 bannerov).

Aktuálne odkazy a nízke CPC

Prepojeniu cez API umožnilo, aby sa na hodinovej báze kontrolovali ceny, landovacie stránky a  obrázky používané v odkazoch. Vďaka paralelému vyhodnocovaniu neplatených (organických) pozícií v Google (prepojením kamapane na Webmasters Tools) a optimalizačnej logike na pozadí sa nám naviac podarilo znížiť ceny za prekliky na hodnotu $0.02 pri vybraných tisíckach inzerovaných slov.

Výsledok kampaní za 3 mesiace

  •  Viac ako 10 miliónov cielených impresií,
  •  Inzerovaných 32.180 kľúčových slov a 57.893 bannerových a textových odkazov,
  •  Viac ako 60.000 preklikov,
  • Stanovený cieľ návratnosti investícií sme prekročili o 300%,
  • Efektívne využitie celého reklamného rozpočtu
  • Na základe výsledkov kampane pokračujú aj naďalej.

(článok bol pôvodne uverejnený v printových Stratégiách.)

Read previous post:
Mobilný marketing kategórie A+

Čo pod ním rozumieme v roku 2014, aké má formy a aj navrch pridáme aj trochu štatistiky.

Close