Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

MARKETING LIVE 2014 s garanciou ADMA

V poradí už 11. ročník konferencie MARKETING LIVE 2014 prinesie 9. apríla do Bratislavy skvelých rečníkov. Odborným garantom konferencie je opäť ADMA.

Konferencia je rozdelená do troch blokov:

1. K.I.S.S. – Keep It Stupid Simple

2. KNOW YOUR CUSTOMERS

1. THINK BIGGER

Na koho sa v nich napríklad môžete tešiť?

 

Benjamin Ruschin /AT/ generálny riaditeľ Vienna Digital /špecialista na digitálne riešenia/ a zakladateľ najväčšej rakúskej marketingovej komunity Marketing Natives.

Jakub Chmielniak /PL/, majiteľ celosvetovo uznávanej odevnej značky Mr. Gugu & Miss Go, ktorá si buduje silnú mediálnu podporu na sociálnych sieťach prezradí „ Ako dokáže obsah na sociálnej sieti vytvoriť alebo naopak zničiť značku?“

Kardi Sommerfield /UK/, ktorá spolupracovala so Shell, Goldfish, MBNA, Marsh a Global One Telco atď., v súčasnosti prednáša na Univerzite v Northampton. Vo svojej prednáške sa zameria na to ako dôležité je spoznanie svojich zákazníkov, ich potrieb, jedine vtedy dokáže byť reklama efektívnejšou. Chýbať nebudú ani skúsení slovenskí marketéri napr.

Andrea Zererová z Red Bull, ktorá sa pravidelne stará o distribúciu pútavého obsahu do klasických a online médií tejto silnej značky. Na konferencii zaznie aj doteraz málo diskutovaná téma, a to „reklamná spotrebiteľská súťaž ako intenzívne používaný marketingový nástroj.“

Pavol Cvik vo svojej prednáške poukáže a zanalyzuje  spotrebiteľskú súťaž z pohľadu práva, upozorní  na časté nedostatky, ale poskytne aj odporúčania ako sa im vyhnúť.  

Aktuálne informácie o programe konferencie, ďalších prednášajúcich a možnostiach elektronickej registrácie /fyzická účasť na konferencii alebo online prenos/ si môžete pozrieť na www.informslovakia.sk. Nájdete tu taktiež mená už registrovaných účastníkov konferencie. 

Read previous post:
A vy máte akú výhovorku, ak stále nerobíte content marketing?

Na Slovensku sa zatiaľ content marketing veľmi nenosí. Mnoho firiem veľmi rado leje veľké budgety do krátkodobých kampaní, no dlhodobé aktivity im nevoňajú.

Close