Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Kruh online metrík

Ďalšia infografika od ADMA, tentokrát na tému ako merať úspech online projektov a kampaní. Odporúčanie ADMA: Podstatné je zvoliť KPI tak, aby boli ušité na mieru konkrétnym cieľom. Každý jeden cieľ by mal mať svoje vlastné KPI. Súčasne platí, že čím menej KPI budete sledovať, tým lepšie.

KPI digitálnych projektov - Ako merať úspešnosť online projektov a kampaní

Tlačové pdf si môžete stiahnuť tu

Read previous post:
Fázy online kampaní

ADMA pripravila infografiku o vzniku online kampaní – kedy sa robí výskum a hľadá ten správny insight? Kedy definujeme stratégiu?...

Close