Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Internet a Reklama 2013 za účasti ADMA

Členovia ADMA boli prednášať na konferencii Trend Internet a Reklama 2013 s podtitulom “Ako pritiahnuť userov späť k reklame?”

 

Jesenná Trend konferencia Internet a Reklama býva už tradične highlightom konferenčného obdobia z prostredia digitálneho marketingu. Priestory NH hotela Gate One sa oproti minulým ročníkom trošku zmenšili, no aj napriek tomu sa tohto ročníka zúčastnilo približne 150 ľudí.

Nechýbali klasické štatisticko – informačné prednášky ukazujúce trendy vo využívaní mobilného internetu, smartphonov či tabletov. Všetky trendy boli prezentované z regionálnych celoslovenských výskumov. Túto časť prednášok odprezentoval Lauris Lietavietis (Regional Audience Research Director, Gemius). Niekoľko zaujímavých case studies z rôznych digitálnych kampaní odprezentovali napríklad Martin Volek  (CEO, Volis International) a Branislav Jankovič (Digital Media Director, digita.sk).

Na konferencii sme sa mohli presvedčiť a diskutovať o využiteľnosti a možnostiach LinkedIn na Slovensku pre reklamu či rozsiahlejší marketing. Okrem iného sme sa dozvedeli, že na Slovensku sa začína vo väčšej miere rozmáhať retargeting, čo je jednoznačne pozitívnym trendom.

V bloku, ktorý patril ADMA vystúpili Pavol Kubán z SCR, Martin Woska z TRIAD Advertising a Juraj Sasko za VISIBILITY.

Palo predstavil to, čo by malo stáť  vždy na začiatku kampane – research (povedzme aj cez Google dotazník) a popisoval ďalšie kroky vedúce k definovaniu insightu kampane a mediálnej stratégie. Martin hovoril o kreatívnej a nosnej myšlienke (idea) každej kvalitnej reklamnej kampane, ako napríklad: “staré spotrebiče dobre slúžili, a preto si zaslúžia odmenu” (kampaň Zážitky pre Spotrebiče). Teda integrované digitálne kampane bez kreatívnej myšlienky, opierajúce sa o silný insight a premyslenú mediálnu stratégiu už nemajú žiadnu šancu na úspech. Blok ADMA zakončil Juraj, ktorý sa venoval hlavne konceptu customer journey funnel a metrikám, ktoré sú dôležité pri online kampaniach a komunikácii v jednotlivých krokoch nákupného štádia používateľa. Celý koncept sme rozpracovali podrobnejšie aj v samostatnom článku na našom webe.

Prezentácie ADMA si môžete prečítať tu:

Read previous post:
Spoznajte legendu medzi pivami tak, ako nikdy predtým

Pilsner Urquell prináša mobilnú aplikáciu, ktorá dokáže čosi na prvý pohľad neskutočné – rozoznať, aké čerstvé pivo máte pred sebou na stole.

Close