Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Daily Web 2013!

Prinášame úvodné informácie o konferencii, na ktorú sa nedá netešiť!

ADMA sa opäť stala odborným garantom konferencie o digitálnom marketingu, tentokrát je to Daily Web 2013. Panelovej diskusie ADMA sa zúčastnia štyria členovia asociácie a zároveň štyria zástupcovia klientskej strany. 

Čo by ste určite mali vedieť o Daily Web 2013 je zároveň aj tým, prečo rozhodne stojí za vašu pozornosť!

 

MIESTO & DÁTUM KONANIA

 

MODERÁTOR

  • Michal Kráľ, CEO, Pricemania.sk

 

ÚČASTNÍCI DISKUSIE

  • Michal Pastier, Digital Creative Director ZARAGUZA digital
  • Michal Teplica, CEO digita.sk
  • Pavol Kubán, CEO SCR / Prezident a Predseda Správnej rady ADMA
  • Vladimír Vanek, Managing Director RIESENIA.com
  • Katarína Marková, manažérka online predaja ŠEVT, a.s.
  • Anton Molnár, hovorca a riaditeľ Podnikovej a marketingovej komunikácie SLOVNAFT a.s. 
  • Michal Brat, Marketing Manager Martinus.sk
  • Natália Ormandy, Senior Brand Manager Heineken Slovensko

 

TÉMY

Mýtus č. 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“

Freelancer vs. agentúra.

 

Mýtus č. 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“

Integrácia digitálnych a ATL kampaní. 

 

Mýtus č. 3: Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.”

Ako merať úspešnosť online kampaní.

 

Konferenciu organizuje In Form Slovakia.

 

Read previous post:
Internet a Reklama 2013 za účasti ADMA

s veľmi príťažlivou témou: Ako pritahnuť userov spať k reklame?

Close