Zavrieť

Členovia ADMA

B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Bojíte sa ma?

Tvorcovia kampane 
VISIBILITY s.r.o. a Liga proti rakovine

Kreatívny koncept
Informačná kampaň bola postavená na dvoch častiach: Teasing a Odhalenie kampane.

teasing:

Cieľom teasingu, ktorý trval od 1.10-10.10. 2012 bolo upútať pozornosť verejnosti v očakávanie, čo sa za kampaňou i samotnými otázkami skrýva. Na komunikáciu sme vybrali tvár muža, z ktorého ide na prvý pohľad strach a kladie iba dve jednoduché otázky: „Prečo sa ma bojíte? Prečo ma ignorujete?“ Vizuál prvej časti testingu odkazoval iba na webovú stránku www.bojitesama.sk, na ktorej boli dva FB widgety, ktoré odkazovali na pridanie sa do jednej zo skupín (Facebook page) „Bojím sa ťa“ alebo „Nebojím sa ťa“.  Komunikácia s verejnosťou prebiehala na FB stránkach, pričom v prvej fáze kampane sme pozornosť verejnosti na vizuál a tým aj samotnú kampaň získavali najmä prostredníctvom:

  • TV /RTVS, TV Markíza, TA3, regionálne TV/
  • Rozhlasového spotu /Európa 2, Rádio Expres/
  • Printov – Nový čas, Plus 1 deň, UJ – SZÓ, Beauty& Woman, Moja psychológia, Moje Zdravie, kde sme vizuál umiestňovali na redakčné strany, aby sa priamo nespájal s inzerciou /dosiahli sme to v Novom čase, Mojej psychológii, Mojom zdraví/
  • FB
  • LCD obrazoviek
  • V prostriedkoch mestskej a prímestskej dopravy, diaľkových autobusoch
  • Prostredníctvom pohľadníc umiestnených v baroch a postscreenoch vo fitnescentrách
  • Web banneroch nasadených postupne od 1.10.
  • Eurotrainoch vo vlakových súpravách ŽSSK
  • PPC reklamy

Odhalenie kampane
O polnoci  /z 10.10 na 11.10.2012/ sa odhalil naozajstný cieľ kampane a web stránka www.bojitesama.sk sa preklopila na nový vizuál s ústrednou postavou lekára a logom Ligy proti rakovine, ktorý vyzýval ženy na návštevu preventívnych prehliadok, ktoré môžu byť prvotným faktorom predídenia ochoreniu. Úmyslom sympatického lekára bolo eliminovať faktor strachu pred jeho osobou a vyvolať záujem o preventívne prehliadky.  

Liga proti rakovine posolstvo „vyzývanie na návštevu preventívnych prehliadok a tým aj zvýšenie možnosti predídenia vzniku a rozvoju najčastejších onkologických ochorení u žien“ šírila až do konca októbra prostredníctvom headlinu „Predíďme chorobe spoločne!“ a týchto nosičov:

  • TV /RTVS, TV Markíza, TA3, regionálne TV/
  • Printov – Hospodárske noviny, Plus 1 deň magazín, Nový čas pre ženy, Báječná žena, EVA, Život, Šarm, Šport – Zdravie, Onkomagazín /ženské časopisy, príp. printy so sekciou zdravia; v prípade Denníka Šport – priama výzva mužov, aby podporovali svoje ženy v preventívnych prehliadkach/
  • LCD obrazoviek
  • v prostriedkoch mestskej a prímestskej dopravy, diaľkové autobusy
  • trainmailu v ŽSSK
  • prostredníctvom letákov vložených v knižkách známeho kníhkupectva, v zdravotníckych zariadeniach, na školách, a pod.
  • PR článkov
  • odborných článkov
  • článkov na bojitesama.sk
  • i vlastných komunikačných kanálov www.lpr.sk, FB funpage LPR, blogu centier pomoci

 web strána: www.bojitesama.sk
TV spot teasing – http://www.youtube.com/watch?v=2FgR8x1KsPs
TV spot odhalenie kampane- http://www.youtube.com/watch?v=-w2OTBzfse8

Zastúpenie:
Exucutive director: Juraj Sasko
Copywriter: Lukáš Zelina
Graphic designer: Maroš Galgóci
Accout Manager: Petra Čergeťová
Autor TV a rozhlasového spotu: Palo Janík, Slavo Repaský
Foto: Lukáš Kazík

Read previous post:
CORE4

15 rokov digitálneho fullservisu   DNA: Ostávame čistokrvný digitál Spoločnosť Core 4 vznikla ako prvá špecializovaná online agentúra v r....

Close