Zavrieť

Členovia ADMA

Core 4 Digiline digitask Diorama ecake elite
Hype NetSuccess Paravan Interactive Performics pizza seo ps digital
Riesenia com SCR Triad advertising Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Marketing that sells

marketing that sells logoMarketing that sells je konferencia, ktorá sa uskutoční už 3. októbra v Bratislavskom hoteli NH Gate One. Jej zameranie nie je čisto onlinové, ale vystúpi na nej viacero spíkrov s témami z digitálneho prostredia.

 

Program konferencie

 

8:00 – 8:25
REGISTRÁCIA účastníkov

 

8:30 - 8:50
Kevin Thomson, autor, prednášajúci a inovátor; Veľká Británia 

“Komunikujte so zákazníkom rečou jeho kmeňa! Aké jednoduché! Ale ako zistiť ku ktorému kmeňu patrí?”

 

 8:55 - 9:15

Jakub Malý, Ipsos; ČR, SR

Efektívne meranie odozvy marketingových aktivít: Ako to robiť efektívne a na mieru situácii? Ako by mal vyzerať komplexný segmentačný prístup vedúci k efektívnemu vyťaženiu trhu? Prečo a ako je užitočné segmentovane vyhodnocovať komunikáciu?

 

9:20 - 9:40
Martin Urbaník, MillwardBrown Group; Slovensko

Najlepšia reklama je tá, ktorá šetrí a zároveň zarába peniaze. Máte takú? Test efektivity reklamy a ROI prostriedkov do nej investovaných.

  

9:40 - 10:00
COFFEE BREAK

 

10:00 - 10:20
Petr Volny, Fast2media; Morava
Róbert Slezák, Fast2media; Slovensko

Když budou všichni šetřit, nikto nevydelá Jak efektivně utratit peníze na reklamu. Jak efektivně prodat reklamní prostor.

 

10:25 - 10:45
Marek Blizco, Google; Rusko

Efektívny Online Marketing pre malé a stredné firmy. Trendy, konkrétne príklady a rady v online marketingu pre segment menších firiem.
 
 
10:50 - 11:10
Peter Bolebruch, In Media, s.r.o.;

Slovensko Ako dostanem myšlienku do online sveta a zarobím na nej? Mali sme to šťastie, že sme mohli pomôcť niekoľkým firmám, preniesť ich myšlienky do reálnej podoby projektov v Online svete. Ukážeme Vám, ako sme asistovali pri “pôrodoch” úspešných slovenských startupov.

 

11:25 – 11:40
COFFEE BREAK

 

11:40 - 12:00
Martin Markovič, MEDIA STRATEGY Bratislava s. r. o.; SR

“Kamarád do deště” – výber mediálnych agentúr a spolupráca s nimi

 

12:05 - 12:25
Marek Prchal Kraus; Česká republika

Case studies nemajú cenu – teda okrem tejto
 
 
12:30 - 13:30
OBED

 

13:30 - 13:50
Michal Navrátil, BUSHMAN; ČR

Môže byť handra marketingovou hrdinkou?

 

13:55 - 14:15
Ondřej Roček, RÉMY COINTREAU; Czech/Slovakia

“Bez gulí to v marketingu jednoducho nejde…”

 

14:20 - 14:40
Jergus Holeczy, Nike; Slovensko

Ako sme rozbehali Slovensko. Bežecké eventy – koncept komunikácie runningu – Nike na Slovensku

 

14:45 - 15:05
René Sion Alois, Dallmayr Automaten – Service s.r.o.; ČR

Ako zabaviť zákazníka a predať?
 
 
15:05 - 15:30
COFFEE BREAK

 

15:30 - 16:30
Panelová diskusia - Dá sa kreativita zaplatiť? Ako ju ohodnotiť? Hodnotiť agentúru na základe výsledkov? 

Michal Pastier, Zaraguza, s.r.o.; SR
Bohdan Fedor, Zuno banka; SR
Ing. Ivana Orviská, PEUGEOT SLOVAKIA, s.r.o.; SR
Milan Dubec, Azet.sk, a.s.; SR
Branislav Kohl, IBM Slovensko; SR
Vladimír Behún, PHD; SR

Pre registráciu navštívte stránku www.informslovakia.sk

Read previous post:
Fico dáva Rytmusovu pózu. Naozaj hľadáte toto, Slováci?

A jeho frajerka vás v porovnaní s ním takmer nezaujíma. Teda Rytmusova, nie premiérova.

Close