Martin Woska pôsobí v online marketingu už viac ako 6 rokov. Vyštudoval podnikový management v Bratislave, počas čoho pôsobil ako webdesigner freelancer. Od roku 2005 pracoval v medzinárodnom holdingu ako vedúci online marketingového oddelenia. V reklamnej agentúre TRIAD vedie digitálnu sekciu. Pod jeho vedením vznikajú online kampane pre klientov ako Pilsner Urquell, adidas, Veľkopopovický Kozel, Konica Minolta, Genertel, a mnohé ďalšie.
Martin získal s agentúrou TRIAD Advertising zlato a Grand Prix na prestížnom medzinárodnom festivale Golden Drum, zlato na celoeurópskej súťaž Eurobest, viacero ocenení na medzinárodnom festivale reklamy v Prahe – PIAF a ďalšie ocenenia medziinými aj najvyššie ocenenie Grand Prix na Zlatom klinci 2011.
Spoločnosť: TRIAD Advertising
Adresa: Brigádnická 27, Bratislava
Tel.: 0911 473 633
Email: martin.woska@triad.sk
www: www.triad.sk, blog.triad.sk
Twitter: @martinwoska
LinkedIn: http://sk.linkedin.com/in/martinwoska
TRIAD
Témy
Online marketing / Social media / Mobile / Stratégia
Päťdesiatjeden prihlásených prác, 10 shortlistov, 6 klincov. Taká je bilancia členov ADMA na tohtoročnom udeľovaní Zlatých klincov. Najúspešnejšou agentúrou s troma klincami sa za ADMA stala ZARAGUZA Digital. Po jednom klinci získali aj Core4, digita.sk a MUW Digital.