Zavrieť

Členovia ADMA

B2B Group Core 4 digitask ecake elite NetSuccess
Paravan Interactive pizza seo ps digital Riesenia com SCR Triad advertising
Visibility Zaraguza digital
Zobraziť

Jaro Zacko

Jaro Zacko robí v reklame od svojich 18 rokov. Na univerzite študoval matematiku a informatiku ale rovnako ho bavilo aj vymýšlať nápady, preto začal ako copywriter v tradičnej reklamnej agentúre.

Počas brainstormingov nebol vtedy veľmi pochopený, lebo vymýšlal mobilné aplikácie už na prvé telefóny, ktoré mali farebný displej. Preto sa s Marekom Mrázikom rozhodli založiť TRIAD Advertising a robiť reklamu, ktorá má zmysel aj v digitálnej dobe. Rovno ako prvý počin spolu produkovali klip Horkýže slíže Brďokoky, ktorý sa stal vtedajším víralom.

Ako kreatívny riaditeľ TRIAD Advertising od roku 2005 získal spolu so svojimi kolegami mnohé významné medzinárodné ocenenia, ako napríklad prvé digitálne Grand Prix na festivale Golden Drum, Zlato na festivale Eurobest alebo ako prví na Slovensku získali najvyššie ocenenie Grand Prix na Zlatom Klinci za online projekt.

Jaro ako kreatívny informatik miluje nové technológie, po hlave sa vrhol do Foursquare keď na nebolo široko ďaleko žiadne miesto na check-in, bol jedným z prvých užívateľov Twitteru alebo spolu so svojimi kolegami vytvorili jednu z prvých Facebook aplikácii na Slovensku.

Jaro Zacko

TRIAD

Témy
Mobilný marketing / Augmented reality / Technológie / Trendy / Marketing / Integrovaný marketing / Socialne siete

Read previous post:
Zdieľajte tento článok a vyhrajte! Alebo aj nie…

Nový nábytok, lákavú elektroniku, či chutnú večeru - to všetko môžete vyhrať na Facebooku. Za takéto súťaže ale môžete prísť o administrátorské práva na stránke alebo vám dokonca môžu zrušiť aj osobný profil.

Close